ابدومینوپلاستی شکم و مراحل
نوشته شده توسط : media

اطلاع از ابدومینوپلاستی شکم و مراحل آن به شما کمک می‌کند تا تصمیم بهتری در مورد انجام این عمل داشته باشید. برای دریافت مشاوره در ارتباط با این چراحی به مطب دکتر کرامت الله ترابی مراجعه کنید. کادر پزشکی مجرب به شما کمک می‌کنند تا اطلاعات روشنی در مورد نحوه عمل  به دست آورید.

از طریق جراحی شکم بافت‌های ضعیف این ناحیه از بدن‌ترمیم می‌شوند و چربی و پوست اضافه اطراف آن از بین می‌رود. این روش شامل چند متد متفاوت در شرایط مختلف است و قابلیت ترکیب با دیگر جراحی‌های زیبایی را دارد. برای انجام این جراحی حساس و جلوگیری از هرگونه عوارض می‌توانید این جراحی را تحت نظر دکتر کرامت الله ترابی انجام دهید.

مراحل ابدومینوپلاستی شکم چیست؟

با کسب اطلاع از ابدومینوپلاستی شکم و مراحل آن تصویر روشنی از خود جراحی و نتایج بعد از آن پیدا خواهید کرد. این روش برای افرادی کاربرد دارد که چربی و پوست شکم در ناحیه دارند و از تغییر سبک زندگی در قالب رژیم غذایی و ورزش نتیجه نگرفته‌اند. برای انجام این عمل باید مراحل زیر طی شود:

بیهوشی کامل

در مرحله اول عمل ابدومینوپلاستی، بیهوش کامل صورت می‌گیرد، چرا که انجام این جراحی از طریق بی‌حسی موضعی غیر ممکن است. متخصصان بیهوشی جنسیت بیمار، سن و ماهیت فیزیکی بدن را در نظر می‌گیرند تا باقی مراحل به طور دقیق انجام شود.

برش شکم

پزشک در این مرحله با مشخص کردن یک سری خطوط محل ایجاد برش و طول آن را مشخص می‌کند. در ابدومینوپلاستی شکم و مراحل آن، خط برش در قسمت زیر شکم در محلی که بین قسمت رویش مو و قسمت تحتانی که محل برداشت چربی‌ها است، ایجاد می‌کند. در این روش یک برش دور تا دور ناف ایجاد می‌شود پس از بالا بردن پوست و کشیدن آن و چربی‌های اضافه شکم، پوست اضافه برداشته می‌شود.

مراحل ابدومینوپلاستی شکم چیست؟ | دکتر کرامت الله ترابی

قرار گرفتن درن ها و بستن برش‌ها

درن‌های جراحی لوله‌های کوچکی هستند که برای جلوگیری از جمع شدن مایع و خون اضافه در نواحی برش خورده قرار داده می‌شود. کار درن‌ها تخلیه مایع زیر پوستی است و به تخلیه مایعات و در نهایت از تجمع آب در پوست پس از جراحی جلوگیری می‌کند.

 

نتیجه نهایی عمل

پس از انجام جراحی و بخیه کردن قسمت‌های برش خورده، شکل ظاهری شکم را مشاهده خواهید کرد و شکم از حالت افتاده و آویزان به شکم تخت و سفت تبدیل می‌شود. نتیجه عمل برای رسیدن به اندام ایده‌آل تنها به انجام خود جراحی ختم نمی‌شود، رعایت تمامی مراقبت‌های قبل و پس از عمل نیز بسیار اهمیت دارد که انتخاب جراح متخصص و مجرب در اولویت قرار می‌گیرد.

 

خلاصه مطالب

افرادی که با ابدومینوپلاستی شکم و مراحل آن آشنایی دارند، راحت‌تر می‌توانند تصمیم بگیرند که آیا این جراحی برای آنها مناسب است یا خیر. جراحی شکم معمولاً با هدف خالی کردن چربی‌های داخل شکم و یا برداشتن پوست‌های اضافه کاربرد دارد. افراد چاق یا زنانی که زایمان کرده‌اند، می‌توانند برای این عمل اقدام کنند.

با توجه به اینکه عوارض این عمل نسبت به روش‌های دیگر بیشتر است، حتماً باید جراحی را تحت نظر پزشک متخصص که سابقه چنین عمل‌هایی را دارد انجام دهید. دکتر کرامت الله ترابی بهترین جراح پلاستیک و ترمیمی در تهران با داشتن چندین جراحی موفق می‌توانند اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهند و از طریق دریافت مشاوره‌های لازم، در نهایت به این نتیجه برسید که آیا گزینه مناسبی برای انجام این جراحی هستید یا خیر. جهت دریافت نوبت با شماره‌های مندرج در صفحه اصلی تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: